Starostwo Powiatowe w Kolnie, ul 11 Listopada 1, 18-500 Kolno zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony powiatkolno.pl.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
Na stronie znajdują się dokumenty opublikowane, które są niedostępne z uwagi na fakt, że: pochodzą z różnych źródeł, są bardzo obszerne, a ich wytworzenie odbywało się w kilku komórkach organizacyjnych, co uniemożliwiało wpływ na ich docelową treść oraz kształt, opublikowane zostały w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji, posiadają strukturę, w którą nie ma możliwości ingerencji, pochodzą z innych systemów i opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny dokonanej przez podmiot publiczny. Więcej informacji poniżej.
2. Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB) oraz o narzędzie służące do automatycznego wykrywania niektórych błędów dostępności cyfrowej WAVE - https://wave.webaim.org/.
Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
Udogodnienia:
- wersja kontrastowa
- możliwość zmiany rozmiaru tekstu
- obsługa fokusa z poziomu przeglądarki
- wyróżnienia odnośników (zmiana kolorów linków)
- dostęp do wszystkich zakładek jest możliwy przy korzystaniu z mapy serwisu, stosuje się standardowe skróty klawiatury.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do:
Imię i nazwisko: Andrzej Stanisławski
E-mail: a.stanislawski@powiatkolno.pl; it@powiatkolno.pl
Numer telefonu: 86 278 48 93
Opis procedury:
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Tadeusz Klama - Starosta Kolneński,
- Adres: ul 11 Listopada 1, 18-500 Kolno,
- E-mail: poczta@powiatkolno.pl.
- Telefon: 86 278 48 93.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
- Do budynku Starostwa prowadzą dwa główne wejścia. Oba wejścia posiadają podjazdy dla osób niepełnosprawnych
- W budynku znajduje się winda oraz platforma dla wózków inwalidzkich.
- Platforma dla wózków inwalidzkich znajduje się obok Biura Obsługi Interesanta i umożliwia dostanie się na wyższy poziom parteru (o trzy schody) do dalszej części budynku.
- Winda pozwala dostać się na wszystkie piętra budynku. Wyposażona jest w system dźwiękowy informujący o zamykaniu drzwi oraz numerze piętra. Komunikaty głosowe są dobrze słyszalne, wszystkie panele posiadają informację w alfabecie Braille'a, przycisk Zero jest odznaczony kolorem. W windzie umieszczona jest informacja na temat umiejscowienia Wydziałów Starosta/ komórek organizacyjnych na poszczególnych piętrach.
- przed budynkiem wyznaczono 1 miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych
- budynek nie posiada informacji głosowych, nie ma oznaczeń w alfabecie Braille'a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
- toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze, w korytarzu po prawej stronie od wejścia do budynku
- do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem
Aplikacje mobilne
Brak aplikacji mobilnych.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Winda pozwala dostać się na wszystkie piętra budynku. Wyposażona jest w system dźwiękowy informujący o zamykaniu drzwi oraz numerze piętra. Komunikaty głosowe są dobrze słyszalne, wszystkie panele posiadają informację w alfabecie Braille'a, przycisk Zero jest odznaczony kolorem. W windzie umieszczona jest informacja na temat umiejscowienia Wydziałów Starosta/ komórek organizacyjnych na poszczególnych piętrach.
budynek nie posiada informacji głosowych, nie ma oznaczeń w alfabecie Braille'a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Podmiot nie zapewnia pomocy tłumacza polskiego języka migowego (PJM)